رویای عابدزاده در بازگشت به جزایر مادیرا

رویای عابدزاده در بازگشت به جزایر مادیرا

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس، استقلال یا تراکتور؟ انتخاب امیرعابدزاده از میان این گزینه‌ها ماریتیموی پرتغال بود. انتخابی که شاید به اندازه بقیه گزینه‌ها جذاب نباشد اما از بقیه آشناتر است.

به گزارش فوتبالی، آشنایی عابدزاده با تیم جدیدش 4 سال و نیم قدمت دارد و خاطرات خوبی را هم برای بچه عقاب رقم زده و به نوعی سکوی پرتاب او بوده است. عابدزاده که بعد از روزهای نه چندان خوب در تیم ملی و حضور دو حریف قدرتمند درون دروازه ایران نیاز به یک سکوی پرتاب محکم دارد به پرتغال رفت تا شاید این بار هم بتواند از پرتغال، بلیت سفر به تهران برای حضور در اردوی تیم ملی را رزرو کند.

عابدزاده به تیمی برگشته در لیگ دوی پرتغال حضور دارد. تیمی که پس از 3 هفته بازی، با 2 برد و یک شکست و 6 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و امیر با رویای بازگشت به لیگ برتر پرتغال ، به ماریتیمو – که در شهر فونچال در جزایر مادیرای پرتغال قرار دارد - برگشته است. 

همان اتفاقی که این دروازه‌بان در پونفرادینا به دنبال آن بود اما نتوانست به لالیگا صعود کند. این رویای شیرین که دست‌یافتنی بود با 3 باخت در 3 هفته آخر از دست رفت. 

حالا عابدزاده به پرتغال آمده تا شاید این بار بتواند رویایش را به سرانجام برساند. 

رسیدن به لیگ برتر پرتغال، بازگشت به جایگاه از دست رفته در تیم ملی و تجربه روزهای شیرین خواسته عابدزاده از تیم جدیدش است. او در پایان فصل به کدام یک از این‌ها دست پیدا خواهد کرد؟

4326