شیاطین سرخ همچنان در بازار؛ هافبک دانمارکی تاتنهام در رادار منچستر یونایتد

شیاطین سرخ همچنان در بازار؛ هافبک دانمارکی تاتنهام در رادار منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد برای جذب پیر امیل هویبرگ، هافبک تیم تاتنهام، با این تیم لندنی ارتباط برقرار کرده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 28 ساله دانمارکی، دو سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد پوستکوگلو، سرمربی جدید این تیم، علاقه ای به سبک بازی او ندارد. 

تن هاخ پس از سه عملکرد نگران کننده در ابتدای فصل، به دنبال تقویت کمربند خط میانی تیم خود است. این سرمربی هلندی، از زمانی که عضو کادر مربیان بایرن مونیخ بود، سابقه همکاری با هویبرگ را دارد. این هافبک می‌تواند استحکام خط هافبک شیاطین سرخ را افزایش بدهد، جایی که کاسمیرو تا به اینجای فصل کاملا تنها به نظر رسیده است. بر اساس گزارش‌ها، تاتنهام اوایل این تابستان، پیشنهاد 30 میلیون پوندی اتلتیکو مادرید برای او را پذیرفته بود اما این معامله نهایی نشد. در حالی که میسون مونت، یک ماه از میادین دور خواهد بود، یونایتد مایل است تا یک هافبک دیگر را به تیم خود اضافه کند و حالا از در دسترس بودن هویبرگ مطلع شده است. 

به نقل از اسکای اسپورتس، منچستر یونایتد، تماس‌های اولیه با تاتنهام را برای جذب این هافبک دانمارکی انجام داده است و مذاکرات بیشتری در راه است. هرچند پس از تجربه ای که از روند انتقال هری کین به بایرن مونیخ به دست آمد، این انتظار می‌رود که معامله با دنیل لوی، آن هم در روزهای آخر نقل و انتقالات، کار دشواری باشد.

2102