ترکیب النصر مقابل الشباب عربستان با حضور مانه و رونالدو

ترکیب النصر مقابل الشباب عربستان با حضور مانه و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهارم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر به مصاف الشباب می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت النصر موفق می شود هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، النصری ها در این فصل از رقابت ها دو شکست را تجربه کرده اند و همین قضیه موجب شده است که دیگر جایی برای باخت نداشته باشند. آن ها رقبای قدرتمندی مثل الهلال عربستان و الاتحاد عربستان را در لیگ عربستان دارند و نمی توانند به راحتی امتیاز از دست بدهند.

لوییس کاسترو سرمربی پرتغالی النصر عربستان برای این بازی از کریستیانو رونالدو و سادیو مانه در خط حمله خود استفاده کرده است و به نظر می رسد که دیگر این زوج، تبدیل به زوج اصلی النصری ها شده است.

لاپورت هم که به تازگی به النصر پیوسته است، بار دیگر در ترکیب این تیم قرار گرفته است. النصر عربستان و بسیاری از تیم های عربستانی در این تابستان رنگ و روی تازه ای پیدا کرده اند و خرید ها زیادی از فوتبال اروپا داشته اند.

ترکیب النصر

نواف العقیدی، سلطان الغنام، محمد ال فتیل، لاپورت، کنان، الخیبری، اوتاویو، بروزوویچ، عبدالرحمن غریب، سادیو مانه، کریستیانو رونالدو.

1470