مربی فولاد: فردا انتظار یک بازی بسیار بزرگ را داریم

مربی فولاد: فردا انتظار یک بازی بسیار بزرگ را داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانیم فردا برابر یکی از بهترین تیم های آسیا بازی داریم. 

به گزارش فوتبالی، اولی گلادسیون، مربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی فردا (چهارشنبه) تیمش برابر پرسپولیس، اظهارکرد: ما می دانیم فردا بازی سختی داریم و می‌دانیم برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیایی بازی داریم. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. ما هم تیم خوب و با روحیه‌ای هستیم. انتظار یک بازی بزرگ را برای فردا داریم و امیدوار به برد هستیم. 

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره علت ناکامی این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ گفت: طبیعی است که علی رغم انتظارات امتیازی کسب نکردیم و نقطه اوج ما مقابل تیم ملوان بود و نتوانستیم این مساله را حل کنیم. البته در بازی‌های اول و دوم شانس گلزنی داشتیم اما در موقعیت‌ها موثر واقع نشدیم و علی رغم برتری‌ای که داشتیم حریفانمان به گل رسیدند.

وی بیان کرد: فولاد بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد و فردا انتظار یک بازی بسیار بزرگ را داریم.

گلادیسون درباره ادامه همکاری با باشگاه فولاد، خاطرنشان کرد: این مساله به بعد از بازی با پرسپولیس برمی‌گردد تا بتوانم جواب قاطع‌تری به شما بدهم، البته من با باشگاه فولاد قرارداد دارم و تمام تلاشم این است که از این تیم حمایت کنم. به هر حال ادامه همکاری را به هیات مدیره می‌سپاریم و باید ببینیم بعد از بازی چه تصمیمی خواهند گرفت و چه پیشنهادی خواهند داشت.

وی گفت: ما فردا مسابقه بسیار مهمی داریم و انتظارم این است که فردا هواداران به استادیوم بیایند و سکوها را با حمایت از ما پر کنند. ما دوست داریم حمایت آنها را از دقیقه اول بازی تا سوت پایان بازی داشته باشیم.

2636