توافق بارسلونا برای خرید مهاجم 19 ساله برزیلی

توافق بارسلونا برای خرید مهاجم 19 ساله برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در آستانه نهایی کردن خرید پیترسون نووائس مهاجم تیم دوم فلامینگو قرار دارد که فقط 19 سال سن دارد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن برزیلی در این فصل در پانزده بازی در تیمش هفت گل زده و بارسلونا تصمیم گرفته که او را برای تیم رزروهایش یعنی بارسا اتلتیک به خدمت بگیرد. پیترسون قرار است که زیر نظر رافا مارکز رشد کند و با درخشش در بارسا اتلتیک، شانس حضورش در تیم بزرگسالان بارسلونا را افزایش بدهد. پیترسون به صورت قرضی با بند خرید سه تا چهار میلیون یورویی به بارسلونا ملحق می شود و کاتالان ها می توانند عملکردش را در یک سال آینده زیر نظر بگیرند و بعد از آن برای قطعی کردن خرید او اقدام کنند. 

بارسلونا هر چند که در این تابستان در زمینه جذب بازیکن برای تیم بزرگسالان چندان موفق عمل نکرده اما تا جایی که توانسته، بارسا اتلتیک را تقویت کرده است. نوآه دارویچ پدیده 16 ساله آلمانی با 2.5 میلیون یورو از فرایبورگ راهی آکادمی بارسلونا شد. پیترسون نهمین خرید تابستانی بارسا اتلتیک خواهد بود چرا که آنها علاوه بر دارویچ خریدهای دیگری نظیر مارک ویدال از آندورا درون دروازه، جرارد مارتین از کورنیا، ادو سانچز از باداخوز، تریلی از دپورتیوو ، میکاییل فی از کوشتوشیکیا در خط دفاعی، پائو ویکتور از ژیرونا و دیگو پرکان از کولتورال در خط حمله را داشته اند.

4125