مصدومیت شدید بازیکن لهستانی پس از کتک خوردن از شوهر سابق همسرش!

مصدومیت شدید بازیکن لهستانی پس از کتک خوردن از شوهر سابق همسرش!

پایگاه خبری فوتبالی - کوین کومار دروازه بان باشگاه ویزوا کراکوف روز گذشته در بیمارستان بستری شد که برخی از رسانه های لهستانی مدعی شده بودند که او به خاطر کتک خوردن از هواداران افراطی تیمش به خاطر صعود نکردن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کتک خورده است اما حالا پلیس لهستان اعلام کرده است که علت بستری شدن وی، کتک خوردن از  شوهر سابق همسرش بوده است!

به گزارش فوتبالی، پلیس لهستان در بیانیه ای اعلام کرد که اخباری که در رسانه ها مطرح شده، صحت ندارند. در حقیقت پس از تحقیقات پلیس و گفتگو با شاهدان، مشخص شد که این درگیری از جانب هواداران صورت نگرفته است بلکه مربوط به حمله شوهر سابق  همسر این دروازه بان به او بوده است.

در حقیقت کومار به همراه همسر کنونی خود به یک فستیوال می رود که در آن جا با شوهر سابق همسر خود مواجه می شود. پس از درگیری لفظی شدید، کار به درگیری فیزیکی خشونت آمیز کشیده می شود. پس از این درگیری، کوین کومار دچار شکستگی یکی از دستان خود می شود که به خاطر این مصدومیت با فوتبال تا سال 2024 خداحافظی کرده است. در حقیقت یک دست او شکسته و شانه دست دیگرش هم با شکستگی مواجه شده و به آن آتل بسته است!

این بازیکن به دروغ به باشگاهش گفته بود که هواداران افراطی باشگاه به او حمله کرده اند تا مورد غضب باشگاهش قرار نگیرد اما حالا واقعیت ماجرا مشخص شده است. 

4125