حمله سنگربان لیورپول به یک خبرنگار: حرف توی دهان ما نگذارید

حمله سنگربان لیورپول به یک خبرنگار: حرف توی دهان ما نگذارید

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپولی تمامی شایعات راجع به نارضایتی بازیکنان این تیم در خصوص فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالاتی را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول شروع خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشت و توانست الکسیس مک آلیستر، قهرمان جام جهانی 2022 را با 40 میلیون پوند از برایتون و دومینیک سوبوسلای را با 80 میلیون پوند از لایپزیش خریداری کند، اما در ادامه قرمزها بازیکنان مهمی از جمله فابینیو و جوردن هندرسون و فیرمینو را از دست دادند و در خرید مویزس کایسدو و رومئو لاویا از چلسی شکست خوردند. حالا شایعاتی پخش شده که بازیکنان لیورپول از نحوه فعالیت مدیران باشگاه در بازار نقل و انتقالات ناراحت هستند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، آلیسون در این باره گفت: "حرف های زیادی راجع به ما گفته می شود، درباره حس ما به پنجره نقل و انتقالات، اما شما نباید حرف تو دهان ما بگذارید. ما با هم هستیم و متحدیم. به خودمان ایمان داریم و در بازی با نیوکاسل نشان دادیم که به راحتی تسلیم نمی شویم. در بین دو نیمه در رختکن، بازیکنان گفتند که باید موقعیت های گلزنی درست کنند و همچنین به خودمان ایمان داشته باشیم. ما توانستیم این مهم را انجام دهیم."

4416