محرومیت 15 ساله در انتظار رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا

محرومیت 15 ساله در انتظار رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا به پایان کارش نزدیک می شود و به نظر می رسد که باید قید ادامه حضور در دنیای فوتبال را بزند.

به گزارش فوتبالی، فیفا در حال حاضر روبیالس را تعلیق کرده است که مدت محرومیت اولیه او 90 روز است. حالا دیلی میل گزارش داده است که اینفانتینو رییس فیفا در تلاش است تا محرومیت سنگینی برای روبیالس در نظر گرفته شود. در حقیقت احتمال دارد که حکم محرومیت 15 ساله از فوتبال برای روبیالس در نظر گرفته شود. در واقع رفتار غیرمتعارف روبیالس در فینال جام جهانی زنان به شدت کار دستش داده است و تلاش های او برای  حفظ صندلی اش هم نتیجه ای نداشته و باید اماده محرومیتی سنگین باشد.

فیفا به هیچ وجه نمی خواهد این ماجرا را ساده مورد عبور قرار بدهد و به همین علت برخورد سنگینی با روبیالس صورت خواهد گرفت. روبیالس سمت نایب رییس یوفا را هم داشته است که طبیعتا با محرومیتش از دنیای فوتبال، این پست را هم از دست خواهد داد. 

روبیالس تا آخرین لحظه تلاش کرد که صندلی خود را حفظ کند و به جنی هرموسو و سایر بازیکنان تیم زنان اسپانیا فشار آورد که از او حمایت کنند اما تلاش هایش نتیجه ای نداشته و باید به دوران حضورش در فوتبال خاتمه ببخشد.

4125