کامبک شیرین یاران طارمی در وقت‌های اضافه نیمه دوم

کامبک شیرین یاران طارمی در وقت‌های اضافه نیمه دوم

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم پورتو و ریو آوه، امشب در قالب هفته سوم لیگ پرتغال به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت این پورتو بود که با نتیجه 2-1 بازی را به نفع خود به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، تیم میزبان که در این بازی با باخت از زمین خارج شد، تا به اینجای لیگ پرتغال یک برد و یک باخت را کسب کرده بود، در حالی که مهدی طارمی و یارانش در هر دو بازی ابتدایی خود در این رقابت‌ها پیروز شده بودند.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، که این روزها بسیار به جدایی از پورتو به خصوص به مقصد میلان، لینک می‌شود، در ترکیب ابتدایی پورتو حضور داشت اما موفق نشد تا از شکست تیمش جلوگیری کند و در نهایت در دقیقه 78 تعویض شد.

بازی در شرایطی به اتمام رسید که هر دو تیم عملکرد تقریبا یکسانی داشتند و در مجموع بازی خیلی پرموقعیتی را شاهد نبودیم. تک گل تیم ریو آوه، در دقیقه 52 و توسط کاستینیا از روی نقطه پنالتی زده شد؛ اما بازی در وقت‌های اضافی نیمه دوم کاملا تغییر کرد و این بازیکنان پورتو بودند که با گلزنی گالنو، که خود پنالتی را به تیم حریف تقدیم کرده بود، در دقیقه 1+90، از روی نقطه پنالتی و گل مارکانو در دقیقه 5+90، کامبکی شیرین را به طرفداران خود هدیه دادند.

تیم پورتو با این برد، به سومین تیم پرتغالی 9 امتیازه لیگ تبدیل شد و ریو آوه نیز پس از این باخت، با همان 3 امتیاز به رده 14 ام جدول سقوط کرد.

2102