گزینه‌های نهایی هدایت فولاد مشخص شدند؟

گزینه‌های نهایی هدایت فولاد مشخص شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان بعد از پذیرفتن سومین شکست فصل از نیمکت فولاد اخراج شد تا سرنوشت تیم اهوازی در آستانه بازی با پرسپولیس به معما تبدیل شود. علاوه بر گمانه‌زنی‌های که صورت گرفت، آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد در این باره اعلام کرد که "انتخاب و معرفی سرمربی جدید قطعا بعد از بازی هفته چهارم مقابل پرسپولیس انجام خواهد شد."

این در حالی است که برخی رسانه‌ها از مربیانی همچون برانکو، استراماچونی، محمد ربیعی، دراگان اسکوچیچ و ... به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران فولاد برای جانشینی علیرضا منصوریان یاد کردند. در همین خصوص حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان امشب در گفت و گوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر این موضوع را تکذیب نکرد اما اعلام کرد "اولویت این باشگاه با مربی ایرانی است و تنها در صورتی که هیات مدیره اجازه دهد گزینه‌های خارجی هم بررسی خواهند شد" تا مشخص شود اسامی مربیان خارجی مطرح شده در رسانه‌ها صرفا گمانه‌زنی بوده است.

با این حال پیدا کردن نام سرمربی بعدی فولاد کار سختی نباشد. سخنگوی باشگاه فولاد در این باره اعلام کرد که "سه گزینه نهایی در دست بررسی هستند" و مدیرعامل این باشگاه هم در توضیحاتش فقط از سه مربی ایرانی نام برد: "با محرم نویدکیا و حسین فرکی مذاکره مستقیم داشتیم و البته ایمان مبعلی هم جزو گزینه‌های اصلی ما است."

به نظر می‌رسد یکی از این سه مربی قرار است به زودی روی نیمکت فولاد بنشیند و باید دید تاکید مدیران فولاد به استفاده از مربیان بومی در این تصمیمشان هم دخیل خواهد بود یا خیر.

6442