برد الهلال مقابل شاگردان جرارد با گلزنی بازیکن اسبق بارسلونا

برد الهلال مقابل شاگردان جرارد با گلزنی بازیکن اسبق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الهلال عربستان و الاتفاق عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی که الهلالی ها در آن میزبان بودند، توانستند حریف خود را که یک سرمربی نام آشنا روی نیمکتش دارد، شکست دهند. سرمربی الاتفاق عربستان استیون جرارد است. البته سرمربی الهلال عربستان هم چهره آشنایی است. ژرژ ژسوس در حال حاضر سرمربی الهلال عربستان است.

در بازی الهلال و الاتفاق، گل های الهلالی ها را مالکوم و سالم الدوساری به ثمر رساندند. گل اول توسط مالکوم روی پاس الکساندر میتروویچ در دقیقه 24 بازی زده شد. مالکوم در فصل 2018/19 در مقطعی در بارسلونا حضور داشته است. گل دوم الهلالی ها را هم ستاره مطرح عربستانی یعنی سالم الدوساری در دقیقه 41 وارد دروازه الاتفاق عربستان کرد.

در این بازی، جردن هندرسون هم در ترکیب الاتفاق عربستان حضور داشت. جردن هندرسون کاپیتان سابق لیورپول است که در این تابستان به الاتفاق عربستان آمده است و در کنار استیون جرارد در این تیم کار می کند.

در این بازی بونو دروازه بان الهلال بود و موفق شد در لیگ عربستان کلین شیت کند. نیمار در این بازی غایب بود و باید دید که به بازی الهلال مقابل الاتحاد می رسد یا خیر.

1470