اخراجیِ یحیی، فرشته نجات خمز شد

اخراجیِ یحیی، فرشته نجات خمز شد

 پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور با تک گل خرید جدید خود از توقف خانگی گریخت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در فصل جدید روزهای تلخی را سپری می‌کند. آن‌ها لیگ را با دو باخت پیاپی به سپاهان و تراکتور آغاز کردند و در حضور هشتاد هزارنفری هوادارانشان از صعود به مرحله لیگ قهرمانان آسیا باز ماندند. مدیران تراکتور می‌گویند تغییرات گسترده عامل این نتایج است و خمز حتی زیر بار تیمی که بسته شده نمی‌رود.

در چنین شرایطی امشب تراکتور میزبان مس رفسنجان بود. این مسابقه تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود و باعث شد پرشورها از روی سکوها یادگار امام (ره) به جای شعار همیشگی "عیبی یوخ"، این بار علیه ستاره‌های این تیم شعار سردهند.

توقف در این مصاف خانگی می‌توانست اوضاع را برای خمز حسابی سخت کند اما فرشته نجات او بازیکنی دور از تصور بود. مهدی عبدی که اولین بازی‌اش با پیراهن تراکتور را در این مسابقه تجربه کرد و از دقیقه 60 به جای حسین‌زاده راهی میدان شد، در دقیقه 86 طلسم دروازه لک را شکست.

عبدی در حالی موفق به گلزنی در نخستین دیدارش با لباس تراکتور شد که یحیی گل‌محمدی او را در لیست مازاد قرارداد تا مجبور به جدایی قرضی شود. گل‌محمدی حتی در هفته‌های اول و دوم با وجود کمبود مهاجم به عبدی بازی نداد و او را روی نیمکت نشاند.

با این وجود عبدی با گلزنی برای تراکتور یکبار دیگر کیفیت خوبش را به رخ فوتبال ایران و سرمربی سابقش کشاند و او حالا در تبریز این فرصت را دارد که به سرمربی پرسپولیس ثابت کند که درباره او اشتباه کرده است

2509