ستایش ژاوی از پدیده 16 ساله تیمش پس از درخشش در لالیگا

ستایش ژاوی از پدیده 16 ساله تیمش پس از درخشش در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی – ژاوی با حمایت از یامینه یامال،پدیده جوان تیم خود، پس از درخشش در برد 4-3 بارسلونا مقابل ویارئال، ادعا کرده است که او می‌تواند عصر جدیدی را در نوکمپ ایجاد کند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن با استعداد 16 ساله، در تنها دومین شروع خود در ترکیب اصلی بارسلونا، عملکرد چشمگیری داشت و پس از پایه گذاری گل اول این تیم، نقش مهمی در به ثمر رسیدن گل برتری لواندوفسکی داشت. طرفداران بارسلونا ماه‌هاست که از دیدن یامال هیجان زده بوده اند و ژاوی اقرار کرده که آن‌ها تنها کسانی نیستند که از دیدن این جوان هیجان زده شده اند.

این سرمربی اسپانیایی در اینباره گفت:" انتظارات بسیار بالا هستند و این به دلیل چیزی است که می‌توانید ببینید. در نهایت، او بازی را از ابتدا آغاز کرد زیرا می‌دیدیم که قادر به ایجاد تفاوت در بازی است. او یک بازیکن متفاوت است، باهوش است، انتخاب‌های خوبی دارد و مهمتر از همه در فوتبال، تصمیم‌های او تقریبا همیشه درست است که مهمترین مسئله برای یک بازیکن فوتبال است. او مشکلی با اتفاقات پیش روی خود ندارد. او یک پسر شاد و متواضع است که عاشق فوتبال است. البته که او برای حضور در تیم رقابت می‌کند، من او را کاملا آماده بازی برای تیم می‌بینم. امیدوارم که او سال‌های زیادی را در اینجا بگذراند، زیرا بازیکنی است که می‌تواند عضر جدیدی را آغاز کند."

2102