قانونی که مسی در اولین بازی خود در لیگ آمریکا شکست

قانونی که مسی در اولین بازی خود در لیگ آمریکا شکست

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی پس از اولین بازی خود در لیگ آمریکا برای اینتر میامی و گلزنی، مرتکب یک قانون شکنی شد.

به گزارش فوتبالی، مسی تا پیش از این فقط در تورنمنت های حذفی برای اینتر میامی بازی کرده بود تا این که در مقابل نیویورک ردبولز اولین بازی خود ار در لیگ آمریکا داشت و به پیروزی تیمش با نتیجه دو بر صفر کمک کرد. اینتر میامی با این پیروزی، از قعر جدول کنفرانس شرق لیگ آمریکا خارج شد و پس از کسب اولین پیروزی در دوازده بازی اخیرش به رتبه چهاردهم صعود کرد.  دنی گومز گل اول را به ثمر رساند و مسی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، در دقیقه 89 گلزنی کرد. 

البته به نظر می رسد که مسی در اولین بازی خود در لیگ آمریکا، قوانین فوتبال این کشور را نقض کرده است. در حقیقت در فوتبال امریکا، همه بازیکنان موظف هستند که در پایان بازی آماده مصاحبه با خبرنگاران شوند و حتی خبرنگاران اجازه دارند تا برای مصاحبه وارد رختکن تیم ها شوند.  مدیر اجرایی لیگ آمریکا اعلام کرده بود که مسی نیز باید از این قانون تبعیت کند. 

با این وجود، مالی درسکا سخنگوی باشگاه اینتر میامی به خبرنگاران اعلام کرد که مسی با توجه به عدم تسلط کامل به زبان انگلیسی نمی تواند بعد از این بازی با خبرنگاران صحبت کند. این در حالیست که لئو اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود و مصاحبه ای رو در رو را با لوئیز میگل اچگارای انجام داده بود. 

این احتمال وجود دارد که لیگ آمریکا تصمیم بگیرد که به مسی این مزیت را بدهد که هر زمان که خودش بخواهد، با خبرنگاران مصاحبه کند و او را از این قانون، مستنثی کند. 

4125