گزینه لیورپول در صورت جدایی صلاح به مقصد لیگ عربستان

گزینه لیورپول در صورت جدایی صلاح به مقصد لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی – ژائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید، بر اساس گزارش‌ها به عنوان گزینه احتمالی برای جانشینی صلاح در صورت جدایی او به مقصد الاتحاد است.

به گزارش فوتبالی، تیم عربستانی الاتحاد، دوباره علاقه خود را به محمد صلاح از سر گرفته است. این باشگاه سعودی آماده است تا صلاح را به پردرآمدترین بازیکن دنیای فوتبال تبدیل کند و حقوقی حتی بیشتر از کریستیانو رونالدو به او پرداخت کند. باشگاه انگلیسی ادعا کرده است که ستاره مصری این باشگاه، فروشی نیست و یورگن کلوپ نیز چند روز پیش خاطر نشان کرد که پاسخ آن‌ها به هرگونه پیشنهادی منفی خواهد بود اما واقعیت این است که رد پیشنهادی بیش از 100 میلیون پوند برای این ستاره 31 ساله، دشوار خواهد بود و بر طبق گزارش‌ها، لیورپول گزینه‌‌های احتمالی خود برای واکنش به اتفاقی غافلگیر کننده آماده کرده است.

به نقل از رسانه پرتغالی ابولا، لیورپول مایل خواهد بود تا 80 – 60 میلیون پوند از مبلغ دریافتی برای صلاح را برای جذب ژائو فلیکس که تا به حال در این فصل برای اتلتیکو بازی نکرده است، هزینه کند. رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، اخیرا ادعا کرد که این بازیکن 23 ساله دیگر نمی‌خواهد برای این تیم اسپانیایی بازی کند و مایل است تا به تیم جدیدی بپیوندد. فلیکس که در سال 2019 با مبلغ 111 میلیون پوند به اتلتیکو پیوست و به گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه تبدیل شد، تا به حال در رقابت‌های لالیگا برای این تیم، 34 گل و 18 پاس گل را به ثبت رسانده است.

2102