تعجب هواداران از رختکن آماتوری که میزبان النصر و رونالدو بود

تعجب هواداران از رختکن آماتوری که میزبان النصر و رونالدو بود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و سایر ستارگان گرانقیمت النصر، هفته گذشته در بازی این تیم و الفتح باید در رختکنی برای بازی آماده می شدند که شرایطی شبیه لیگ های محلی و آماتور را دارد.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت هر چند که باشگاه های عربستانی با دستمزدها و مبالغی نجومی ستارگان فوتبال دنیا را به خدمت می گیرند و به نظر می رسد که بودجه ای نامحدود را برای خرید ستارگان را دارند اما به نظر می رسد که خبری از هزینه کردن در زمینه زیرساخت ها نیست.  در حقیقت باشگاه های میانه و پایین جدولی فوتبال عربستان شرایط و امکانات جالبی را ندارند.

النصر جمعه شب در خانه الفتح بازی کرد و با پنج گل به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو هت تریک کرد و سادیو مانه دبل کرد تا تیم لوئیز کاسترو به پیروزی شیرینی برسد. 

حالا تصاویری از رختکن ورزشگاه ملک عبدالله بن جلوی منتشر شده است که شرایطی کاملا ناخوشایند را دارد. در حقیقت خبری از کمد یا نیمکت نیست بلکه صندلی های مجلسی و کهنه به عنوان محل نشستن بازیکنان مورد استفاده قرار گرفته اند و بازیکنان باید در همان جا استراحت کنند و لباس هایشان را عوض کنند!

هواداران از دیدن چنین رختکنی کاملا شگفت زده شده اند. یک کاربر توییتری نوشته است:" فکر می کردم که لیگ عربستان پولدار است." دیگری نوشته است:"روی خرید بازیکنان میلیاردها خرج می کنند اما روی زیرساخت هزینه ای انجام نمی شود." و دیگری نوشته است:" روی دستمزد ها و خرید بازیکنان میلیون ها خرج می کنند اما نمی توانند برای رختکنی ساده هزینه کنند." و دیگری هم نوشته است:" انگار کریستیانو مجبور است که در سالن کنفرانس، لباس خود را عوض کند."

4125