مادر روبیالس، در حمایت از پسرش اعتصاب غذا کرد!

مادر روبیالس، در حمایت از پسرش اعتصاب غذا کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل بخار، مادر لوئیز روبیالس، رییس تعلیق شده فدراسیون فوتبال اسپانیا از امروز صبح به کلسیای دیوینا پاستورا در موتریل رفت و اعلام کرد که تا زمانی که راهکار عادلانه ای در مورد شرایط پسرش پیدا نشود، اعتصاب غذا می کند.

به گزارش فوتبالی، مادر روبیالس گفت که پسرش لیاقت رفتار غیر انسانی که با او انجام می شود را ندارد و مدعی شد که لوئیز با هجمه ای خونین و غیرانسانی مواجه شده است. حبس خودخواسته مادر روبیالس در کلیسا قرار است که تا زمانی نامشخص و به صورت شبانه روزی ادامه داشته باشد. مادر روبیالس اعلام کرده است که تا زمانی که عدالت در مورد پسرش برقرار نشود، به اعتصاب غذای خود ادامه می دهد.

خوشحالی غیرمتعارف لوئیز روبیالس در جشن قهرمانی تیم زنان اسپانیا در جام جهانی و رفتار جنجال آمیزش با جنی هرموسو با جنجال زیادی همراه شد و در نهایت فیفا تصمیم گرفت که موقتا او را به حالت تعلیق در بیاورد. 

مادر لوئیز روبیالس از جنی هرموسو خواست که حقیقت را بگوید و سر همان حرفهایی که در ابتدا در مورد این اتفاق زده بود، بماند. در حقیقت او اعتقاد دارد که با توجه به این که برای این خوشحالی غیرمتعارف، رضایت دو طرفه وجود داشته، پسرش نباید به آزار جنسی متهم شود. وی همچنین خواستار این شد که عدالت واقعی در مورد پسرش برقرار شود.

4125