پیش بازی نساجی – صنعت نفت/ رحمتی طلسم بزرگ تیمش را می‌شکند؟

پیش بازی نساجی – صنعت نفت/ رحمتی طلسم بزرگ تیمش را می‌شکند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی رحمتی برای پیروزی تیمش مقابل شاگردان عبدالله ویسی انگیزه‌های زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، در دومین روز از چهارمین هفته لیگ برتر قرار است نساجی مازندران میزبان صنعت نفت آبادان باشد. مهدی رحمتی که حالا قرعه تیمش در لیگ قهرمانان مشخص شده و در سخت‌ترین بازی این فصل خود باید با الهلال عربستان بازی کند، به دنبال آن است تا در آخرین بازی قبل از تعطیلات لیگ به اولین پیروزی فصل برسد و شاگردانش را با روحیه بالاتری برای ادامه رقابت‌ها آماده کند. در سمت مقابل هم عبدالله ویسی که قول داده اجازه ندهد تلخی‌های فصل قبل برای آبادانی‌ها تکرار شود، بعد از باخت هفته اول مقابل استقلال، به خوبی تیمش را جمع کرد و قطعا دوست ندارد مجددا به نقطه شکست برگردد.

* طلسم بزرگ نساجی
آنچه بیش از هر چیز برای تیم مازندرانی خودنمایی می‌کند ناکامی طولانی مدت آنها در چشیدن طعم پیروزی لیگ برتری است. در واقع آخرین برد نساجی به هفته چهاردهم فصل قبل برمی‌گردد که با یک گل مقابل تراکتور پیروز شدند و بعد از آن هرگز در مسابقات لیگ به پیروزی نرسیدند. البته آنها در این بین در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم را در ضربات پنالتی بردند و در یک چهارم نهایی هم مقابل پیکان با سه گل پیروز شدند تا تنها پیروزی‌هایشان در نیم فصل دوم به جام حذفی محدود شود.
طبیعتا مهدی رحمتی بیش از هر چیز به شکستن این طلسم فکر می‌کند تا اینگونه بتواند بار روانی منفی را از روی دوش شاگردانش بردارد.

* به روایت آمار

نساجی در 10 مصاف اخیرش با نفت آبادان هیچ بردی نداشته است. در واقع 5 بازی به سود تیم آبادانی تمام شده و نتیجه 5 بازی هم مساوی شده است. ضمن اینکه در این بازه صنعت نفت 15 مرتبه دروازه نساجی را باز کرده و در سمت مقابل نساجی فقط 5 مرتبه موفق به گلزنی شده تا روایت آمار از برتری مطلق تیم جنوبی مقابل تیم شمالی حکایت داشته باشد.

* نتیجه هفته گذشته
نساجی مقابل گل گهر با یک گل شکست خورد و صنعت نفت مقابل پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

* جایگاه در جدول
نساجی از سه هفته اول 2 امتیاز گرفته و در رده یازدهم جدول قرار داد و صنعت نفت هم با 4 امتیاز در رده هشتم است.

هفته چهارم لیگ برتر
سه شنبه 7 شهریور 1402
نساجی – صنعت نفت  ساعت 19.30
ورزشگاه شهید وطنی
تیم داوری : فرهاد امینی، عباس پورحیدری و علی بای

۶۴۴۲