پیش بازی پیکان – سپاهان/ دیدار انتقامی برای مورایس

پیش بازی پیکان – سپاهان/ دیدار انتقامی برای مورایس

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی‌ این فصل در خارج از اصفهان به دنبال ادامه روند پیروزی‌هایش است.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر سپاهان صدرنشین باید در تهران به مصاف پیکان برود. شاگردان رسول خطیبی که در فصل جدید نه برده‌اند و نه باخته‌اند، احتمالا این هفته نتیجه‌ای متفاوت با سه هفته قبلی تجربه کنند. در سمت مقابل طلایی پوشان که تا شروعی مقتدرانه داشته‌اند و در حالی تنها تیم 9 امتیازی جدول هستند که دو برد از سه بردشان مقابل تیم‌های مدعی تراکتور و استقلال بوده، حالا به دنبال آن هستند که با کسب دومین برد خارج از خانه روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند.
ناگفته نماند که سپاهان هر سه بازی قبلی خود را در اصفهان بازی کرده و در فصل جدید برای اولین بار است که می‌خواهد خارج از شهر خود به میدان برود.

* سورپرایز آماری
درست است که پیکان بر خلاف سپاهان در پنج بازی اخیرش هیچ بردی نداشته اما نکته جالب اینجاست که بدانید این دو تیم در پنج تقابل آخر خود به یک اندازه موفق بوده‌اند. در این بین سهم هر تیم دو برد بوده و یک بازی هم مساوی شده است.

* مورایس به دنبال انتقام
نکته جالب اینکه پیکان در حالی توانست در بازی رفت فصل گذشته  با یک گل سپاهان را شکست دهد که اگر آن بازی مساوی تمام می‌شد، سپاهان به عنوان قهرمانی می‌رسید. قطعا ژوزه مورایس آن بازی را فراموش نکرده و حالا به دنبال انتقام آن بازی خواهد بود.

* نتیجه هفته گذشته
پیکان در آبادان تیم صنعت نفت را با تساوی یک بر یک متوقف کرد و سپاهان با یک گل استقلال را شکست داد.

* جایگاه در جدول
پیکان که از سه هفته قبلی توانسته سه امتیاز بگیرد، در رده دهم جدول قرار دارد.سپاهان به عنوان تنها تیم 9 امتیازی لیگ در پایان هفته سوم، صدرنشین جدول رده بندی است.

هفته چهارم لیگ برتر
سه شنبه 7 شهریور 1402
پیکان – سپاهان ساعت 19.30
ورزشگاه پاس قوامین
تیم داوری: امیر عرب براقی، علیرضا ایلدروم و فرهاد مروجی


6442