پسر مسی به اینتر میامی پیوست

پسر مسی به اینتر میامی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- پسر ۱۱ ساله لیونل مسی به آکادمی زیر ۱۲ ساله های باشگاه اینتر میامی پیوست.

به گزارش فوتبالی ،پسر 10 ساله لیونل مسی آماده است تا راه پدر افسانه ای خود را دنبال کند. تیاگو در همین راستا به تازگی به آکادمی اینتر میامی و تیم زیر 12 سال پیوست. تیاگو بزرگترین فرزند مسی است و قصد دارد مثل پدر خود یک فوتبالیست بزرگ شود.این نوجوان تمام اوقات فراغت خود را صرف دیدن بازی ها و درخشش پدر 36 ساله اش برای بارسلونا و پاری سن ژرمن و حالا اینتر میامی کرده است.پسر نوجوان مسی اکنون پس از انتقال تابستانی پدرش  به اینتر میامی، همراه خواهر و برادرش در ایالات متحده حضور دارد.

لیونل مسی در بخشی از قرارداد خود قرار است با فرنچایز دیوید بکهام شریک شود. به این دلیل اکنون تیاگو مسی به آکادمی میامی اضافه شده است، و با تیم زیر 12 سال این باشگاه تمرین میکند.  او در ماه نوامبر 11 ساله می شود و اکنون این شانس را خواهد داشت که با تمرینات حرفه ای پدر خود الگوبرداری کند. آکادمی اینتر میامی مطمئناً از جذب پسر یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خوشحال خواهد بود.

مسی 12 عنوان قهرمانی لیگ و همچنین 4 لیگ قهرمانان و یک جام جهانی را در کارنامه دارد و باید گفت برنده هفت بار توپ طلا، مهارت های بی نظیر خود را  این بار به آمریکا برده است.او در حال حاضر تنها در 9 بازی سه گل و 11 پاس گل داده است. مسی همچنین همراه با  اینتر میامی به اولین جام خود در این باشگاه دست یافت و در آخرین دیدار اینتر میامی که با برد 2-0 خارج از خانه مقابل رقیب خود نیویورک ردبولز همراه بود نیز گلزنی کرد.

۱۰۰۹