همکاری بازیکن 16 ساله و 19 ساله بارسلونا برای گلزنی

همکاری بازیکن 16 ساله و 19 ساله بارسلونا برای گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و ویارئال در ورزشگاه خانگی ویارئال به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار گل اول بارسلونا در دقیقه 12 توسط گاوی به ثمر رسید. گاوی این گل را روی پاس لامینه یامال به ثمر رساند. لامینه یامال بازیکن 16 ساله بارسلونا است که در این فصل به ترکیب اصلی آبی و اناری پوشان راه پیدا کرده است و به نظر می رسد که ژاوی هرناندز به عنوان یک بازیکن آینده دار به او اعتمادی ویژه دارد.

پابلو گاویریا که به گاوی معروف است، در حال حاضر 19 سال سن دارد و او هم یکی از بازیکنان آینده دار بارسلونا محسوب می شود. در حقیقت این گل بارسلونا روی همکاری گاوی و یامال به ثمر رسیده است. دو بازیکنی که آینده سازان بارسلونا هستند. لامینه یامال در دقیقه 12 به گاوی پاس گل داد و گاوی هم آن را به گل تبدیل کرد.

باید دید که آینده برای یامال و گاوی به چه شکل پیش می رود. بعضی از استعداد ها خیلی زود به پایان می رسند اما برخی ها رشد خوبی دارند و به بهترین بازیکن ها تبدیل می شوند.

1470