واکنش ژاوی به پیروزی پرگل بارسلونا مقابل ویارئال

واکنش ژاوی به پیروزی پرگل بارسلونا مقابل ویارئال

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم پیروزی چهار بر سه و کامبک زدن مقابل ویارئال، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که آن ها در خط دفاعی ضعیف کار کردند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سوم از رقابت های لالیگا اسپانیا، بارسلونا و ویارئال در ورزشگاه لاسرامیکا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی، کاتالان ها موفق شدند با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.

ژاوی پس از پایان بازی گفت: "در کل بازی خوبی بود. می توانستیم 2 الی 3 گل بیشتر به ثمر برسانیم. در دفاع خیلی بد بودیم. بعد از اینکه 2-0 جلو افتادیم، ویارئال موقعیت های فراوانی روی دروازه ما خلق کرد و اشتباهاتی مرتکب شدیم که باعث شد بازی سه بر دو به نفع ویارئال شود. بعد از آن سعی کردیم فوتبالی خوبی به نمایش بگذاریم. در پایان، نتیجه منصفانه ای رقم خورد و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم."

"بازیکنان تعویضی، کلید پیروزی ما بودند. ما باید در هر بازی، 90 دقیقه بر حریف خود چیره شویم و این هدف ماست. اما وقتی مقابل تیم هایی مثل ویارئال قرار می گیرید، کارتان سخت می شود. عملکرد بازیکنانم در اواخر نیمه دوم خیلی خوب بود و من از همه راضی هستم."

4416