چرا کلوپ مانع از انتقال صلاح به الاتحاد نمی‌شود؟

چرا کلوپ مانع از انتقال صلاح به الاتحاد نمی‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - دنی مورفی هافبک سابق لیورپول ادعا کرد که اگر محمد صلاح واقعاً می خواهد به الاتحاد برود، یورگن کلوپ مانع از انتقال این ستاره مصری نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول تاکنون دو تن از بازیکنان سرشناس خود را به تیم های عربستانی فروخته است. فابینیو و جوردن هندرسون در حالی که هنوز با قرمزها قرارداد داشتند، اما تصمیم به خروج از آنفیلد گرفتند و حالا در هفته اخیر، اخباری مبنی بر علاقه الاتحاد به محمد صلاح به گوش می رسد. گفتنی است که الاتحاد می خواهد برای جذب صلاح، 90 میلیون پوند به باشگاه لیورپول پرداخت کند.

به نقل از سایت گل، دنی مورفی که از سال های 1997 و 2004 سابقه بازی در لیورپول را دارد، در ستون مخصوص خودش در دیلی میل نوشت: "اگر صلاح واقعا می خواهد به یک کشور عربی برود، درک نمی کنم که لیورپول به چه بهانه ای می خواهد پیشنهاد 100 میلیون پوندی را برای یک بازیکن 31 حتی قصد ماندن ندارد را رد کند. یورگن کلوپ شبیه پپ گواردیولاست و هر دو، باشگاه را مهم تر از بازیکن می دانند و هیچ بازیکنی را مجبور به ماندن نمی کنند. البته لیورپول نمی تواند یک شبه جانشین صلاح را پیدا کند، مگراینکه سراغ جذب امباپه بروند."

4416