پیروزی سخت منچستر سیتی مقابل شفیلد یونایتد در غیاب گواردیولا

پیروزی سخت منچستر سیتی مقابل شفیلد یونایتد در غیاب گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم شفیلد یونایتد و منچستر سیتی، در قالب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، به میزبانی شفیلد یونایتد در ورزشگاه برامال لین، به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها این بازی با نتیجه   2-1 به نفع منچستر سیتی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تنها دو بازی از هفته سوم بازی‌های لیگ جزیره باقی مانده بود، سیتیزن‌ها و شمشیرها، یکی از این دو بازی را به انجام رساندند. سیتی در غیاب گواردیولا که به دلیل عمل جراحی بر روی کمر خود، قادر به حضور در کنار زمین نبود، به زمین بازی پا گذاشت تا با پیروزی در این بازی، به تنها تیم حاضر در لیگ تبدیل شود که 100 درصد پیروزی در این رقابت‌ها را به ثبت رسانده است، ماموریتی که با موفقیت به انجام رسید.

دو تیم پس از بازی کاملا یک طرفه به نفع سیتی در نیمه اول، با تساوی 0-0 به رختکن رفتند. از پنالتی ارلینگ هالند در دقیقه 37 می‌شود به عنوان مهمترین صحنه نیمه اول یاد کرد که با برخورد ضربه ستاره نروژی سیتی به تیرک دروازه، از دست رفت.

در نیمه دوم نیز سلطه منچستر سیتی بر بازی ادامه داشت و در نهایت تلاش‌های سیتیزن‌ها نتیجه داد و این ارلینگ هالند بود که در دقیقه 63 و روی سانتر جک گریلیش من سیتی را پیش انداخت. بازی در دقایق پایانی پر هیجان بود و در حالی که بوگل در دقیقه 85 با گل خود بازی را به تساوی کشاند، این رودری بود که تنها 3 دقیقه پس از گل او، دوباره من سیتی را به برنده بازی تبدیل کرد.

منچستر سیتی حالا با 9 امتیاز در رتبه اول جدول قرار گرفته است و شفیلد نیز بدون امتیاز، جایگاه 17 ام جدول را اشغال کرده است.

سیتیزن‌ها هفته آینده، در روز شنبه و در خانه میزبان فولام خواهند بود، در حالی که شفیلد یونایتد باید پس از بازی چهارشنبه خود در جام اتحادیه مقابل لینکولن، در روز شنبه و در هفته 4 ام لیگ جزیره، در خانه از اورتون پذیرایی کند.

2102