هواداران پی‌اس‌جی دست از سر مسی برنمی‌دارند؛ نصب پارچه‌نوشته مقابل ورزشگاه اینتر میامی

هواداران پی‌اس‌جی دست از سر مسی برنمی‌دارند؛ نصب پارچه‌نوشته مقابل ورزشگاه اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران افراطی پی اس جی به نظر می رسد که قرار نیست که دست از سر لیونل مسی و نیمار بر دارند!

به گزارش فوتبالی، گروهی از هواداران افراطی پی اس جی پیش از بازی روز شنبه این تیم و لانس از پارچه نوشته ای رونمایی کردند که در آن، حس خود را در مورد جدایی نیمار بیان کردند.  در حقیقت نیمار پس از 173 بازی از پی اس جی جدا شد. او گران ترین خرید تاریخ فوتبال بود که پی اس جی برای خریدنش 222 میلیون یورو پرداخت و در نهایت این بازیکن را با 90 میلیون یورو به الهلال عربستان فروخت. هواداران پی اس جی نیز با پارچه نوشته ای با شعار "نیمار، بالاخره از شرت خلاص شدیم" به ورزشگاه رفتند تا نشان بدهند که از جدایی بازیکن 31 ساله بسیار خوشحال هستند!

البته به نظر می رسد که هواداران پی اس جی از سر مسی هم دست برنداشتند. در حقیقت آنها پارچه نوشته ای را در مقابل ورزشگاه اینتر میامی قرار دادند که روی آن نوشته شده بود:"مسی، بالاخره از شرت خلاص شدیم!"

در حقیقت هواداران پی اس جی در مقطع پایانی فصل گذشته در مقابل خانه مسی و نیمار تجمع کرده بودند و به هر دو بازیکن فحاشی کرده بودند. پاریسی ها از عملکرد این دو در تیمشان راضی نبودند و حالا از این که آنها از پاریس رفته اند، کاملا خرسند هستند و احساسات خود را این گونه بروز می دهند.

4125