دلیل نیمکت نشینی مسی مقابل نیویورک ردبولز مشخص شد

دلیل نیمکت نشینی مسی مقابل نیویورک ردبولز مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی به لیگ آمریکا برگشت آن هم در حالی که تا پیش از خرید مسی، قعرنشین لیگ خود بود و شرایط تاسف باری داشت.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی با حضور ستاره آرژانتینی با چهره ای جدید در لیگ آمریکا حضور پیدا کرد. خیلی ها انتظار داشتند که مسی در مقابل نیویورک ردبولز فیکس شود اما لئو از روی نیمکت وارد زمین شد و یک گل هم زد تا تیمش با نتیجه دو بر صفر پیروز شود.

در حقیقت بسیاری از هوادارانی که بامداد امروز به ورزشگاه ردبول ارنا رفته بودند، انتظار داشتند که مسی را در ترکیب اصلی اینتر میامی ببینند اما در نهایت مجبور شدند که منتظر ورود لئو به زمین در نیمه دوم بمانند.  تصمیم تاتا مارتینو سرمربی اینترمیامی در مورد نیمکت نشینی مسی با انتقادهایی مواجه شد و مربی اسبق تیم ملی مکزیک سعی کرد که در این باره توضیح بدهد.

سرمربی اینترمیامی در مورد نیمکت نشینی مسی گفت :" نیازی نیست که از هواداران عذرخواهی کنم هر چند که توقعات آنها را درک می کنم. نمی توانیم که تصمیم های خود را صرفا بر اساس خواست هواداران بگیریم. نمی توانستیم از نقشه خود جدا شویم چرا که در غیر این صورت از نظر بدین به لئو ضربه می زنیم چرا که هدف ما این است که این بازین بتواند بهترین عملکردش را داشته باشد. در صحبت با مسی به او توضیح دادم که در یک هفته ، سه بازی داریم و فشار بدنی زیادی وجود دارد و باید در برخی لحظات استراحت کند. در یک ماه اخیر بازیهای پرفشار زیادی داشتیم و مهم است که از نظر بدنی ریکاوری کند. لئو نیز با این صحبت ها موافق بود.  او به تیم ملی ارژآنتین نیز می رود و باید درک کنیم که از نظر بدنی باید طوری ظاهر شود که بتوانیم با اطمینان رویش حساب کنیم."

4125