بارسلونا در آستانه خرید پدیده مکزیکی

بارسلونا در آستانه خرید پدیده مکزیکی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان در بازار نقل و انتقالات بسیار کم کار بوده و تا کنون نتوانسته انتظارات ژاوی را برآورده سازد اما این باشگاه سعی کرده است که روی جذب بازیکنان آینده دار برای تیم آکادمی خود تمرکز کند.

به گزارش فوتبالی،  بارسا اتلتیک در این تابستان، میکاییل فی، مدافع میانی 19 ساله سنگالی و نوآه دارویچ هافبک هجومی 16 ساله المانی به تیم آکادمی بارسا ملحق شده اند که البته بارسا به نظر می رسد که در تلاش است تا پدیده های دیگری را هم جذب کند.

حالا مارکا گزارش داده است که بارسلونا به خرید هریبرتو خورادو پدیده 18 ساله مکزیکی علاقمند شده است. این بازیکن در پست بال چپ در باشگاه نکاچا توپ می زند و با وجود سن کمش توانسته 44 بازی در لیگ کشورش داشته باشد و خیلی ها او را یکی از استعدادهای بزرگ به شمار می روند. بارسلونا در تلاش است تا خورادو را به صورت قرضی با بند خرید به خدمت بگیرد.

اسپورتینگ و پورتو از پرتغال دیگر تیمهایی هستند که به جذیب هریبرتو خورادو علاقمند هستند و باید دید که آیا بارسایی ها موفق به جذب این پدیده مکزیکی می شوند یا نه. بارسلونا به علت مشکلات مالی خود چاره ای جز اعتماد به بازیکنان جوان ندارد و به همین خاطر است که لامین یامال خیلی سریع جایگاهش را در تیم ژآوی پیدا کرده است.

4125