پسر ستاره سابق رئال مادرید و بارسلونا به آلاوز پیوست

پسر ستاره سابق رئال مادرید و بارسلونا به آلاوز پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ایانیس هاجی به صورت قرضی از باشگاه گلاسکو رنجرز راهی آلاوز شد و در فصل آینده در لالیگا توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 24 ساله رومانیایی در سال 2020 در ابتدا به صورت قرضی یه رنجرز ملحق شده بود و بعد از آن قراردادش به حالت قطعی در آمد. این بازیکن مجموعا 99 بازی در تیم اسکاتلندی داشت که 16 گل به ثمر رساند و در سالهای اخیر نمایش خوبی در این تیم داشت و در فصل 21-2020 نیز فاتح لیگ اسکاتلند شد.  حالا ایانیس این فرصت را دارد تا مسیر فوتبالش را در لیگ اسپانیا شکل بدهد و بتواند کیفیت بازی خود را بالاتر ببرد. 

این بازیکن پسر گئورگی هاجی اسطوره فوتبال رومانی و بازیکن اسبق رئال مادرید و بارسلونا است که در فصل گذشته به علت مصدومیت ها نتوانست شرایط خوبی داشته باشد و به همین خاطر رنجرز درها را به روی جدایی قرضی این بازیکن باز کرد تا بتواند اعتماد به نفسش را برگرداند.ایانیس مثل پدرش در پست هافبک هجومی بازی می کند و توان حضور در هر دو جناح خط حمله را دارد. قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت فقط چهار میلیون یوروست اما حضور در لالیگا می تواند به او کمک کند. قطعا برای این بازیکن خیلی سخت است که بتواند موفقیت های پدرش را تکرار کند.

4125