گزینه‌‌های پیشنهاد شده به منچستر یونایتد برای جایگزینی شاو

گزینه‌‌های پیشنهاد شده به منچستر یونایتد برای جایگزینی شاو

پایگاه خبری فوتبالی – پس از مصدومیت لوک شاو، چندین مدافع چپ برای جبران غیبت او، به منچستر یونایتد پیشنهاد شده اند.

به نقل از فوتبالی، لوک شاو، در تمرینات هفته گذشته، با مصدومیتی عضلانی روبرو شد و ممکن است 6 هفته از ترکیب اصلی شیاطین سرخ دور باشد و اریک تن هاخ گفته که او ممکن است دیرتر از میسون مونت که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است، به تیم اصلی اضافه شود.

تایرل مالاسیا نیز چند هفته ای تا رسیدن به آمادگی بدنی کامل فاصله دارد که این مسئله تن هاخ را از در اختیار داشتن مدافع چپ تخصصی در چند بازی آینده محروم کرده است. دیگو دالو در بازی اخیر یونایتد مقابل ناتینگهام فارست، جای شاو را در این منطقه پر کرده بود اما این بازیکن که در اصل راست پا است، در برابر برنان جانسون، بازیکن تیم حریف دچار مشکل شده بود.

بر اساس گزارش‌ها، چندین بازیکن به عنوان راه حل موقتی این مشکل، برای جذب قرضی تا ماه ژانویه، به منچستر یونایتد پیشنهاد شده اند و مسئولان یونایتد باید در اینباره تصمیم نهایی را بگیرند.

مارک کوکوریا، مدافع چلسی یکی از این گزینه‌ها بوده است، در حالی که سرخیو رگیلون از تاتنهام و مارکوس آلونسو، مدافع بارسلونا نیز دو گزینه دیگری هستند که همگی تجربه بازی در بالاترین سطح را دارند. هر سه بازیکن در حال حاضر از ترکیب اصلی تیم خود دور افتاده اند و ممکن است با پیشنهادی مناسب، اجازه جدایی پیدا کنند، هرچند باید دید که چلسی و تاتنهام، حاضر هستند تا حریف مستقیم خود را تقویت کنند یا خیر.

2102