شروع فصل درخشان جانشین آزمون در لورکوزن

شروع فصل درخشان جانشین آزمون در لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو توانسته شروع بسیار خوبی در بوندسلیگا داشته باشد و یکی از چهره های ویژه این تیم، ویکتور بونیفاس است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم تازه وارد لورکوزن در این فصل از لیگ بلژیک راهی بوندسلیگا شده است که شروع فصل درخشانی را داشته است. بازیکن 22 ساله نیجریه ای از همین حالا ثابت کرده که آینده درخشانی پیش رویش است.

در حقیقت بونیفاس در بازی لورکوزن و گلادباخ در شب پیروزی تیمش با نتیجه سه بر صفر، عملکرد بسیار درخشانی را از خود ارائه داد. بونیفاس در این بازی دبل کرد که می توانست گلهای بیشتری را هم به ثمر برساند. او گل اول را با ضربه سر به ثمر رساند و گل سوم را هم با ضربه ای زیبا و تمام کننده به ثبت رساند. 

بونیفاس در بازی قبلی لورکوزن در بوندسلیگا در مقابل لایپزیش نیز اس گل داده بود  و در جام حذفی آلمان نیز در مقابل تتونیا اوتنسن گلزنی کرده بود و در بازی دوستانه مقابل وستهام نیز گلی دیگر را به ثبت رسانده بود.

لورکوزن در فصل گذشته با مشکل کمبود مهاجم مواجه بود. مصدومیت شیک باعث شده بود تا آنها با مشکلات در خط حمله مواجه باشند و سردار آزمون نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند. بدین ترتیب لورکوزن به سراغ بونیفاس رفته است که در فصل گذشته در لیگ بلژیک 9 گل زده بود و حالا به نظر می رسد که با تیم آلمانی این شانس ار دارد تا جهش بزرگی در مسیر فوتبالش داشته باشد.

4125