کاپیتان منچستریونایتد پس از کامبک مقابل ناتینگام فارست: می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

کاپیتان منچستریونایتد پس از کامبک مقابل ناتینگام فارست: می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که آن ها برای رسیدن به بالاترین سطح پتانسیل خود، نیازمند ثبات بیشتری هستند.

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه، از چهارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و ناتینگهام فارست در ورزشگاه الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند. در 10 دقیقه ابتدایی، ناتینگهام توانست با دو گل از میزبان پیش بیافتد تا هواداران یونایتد بهت زده شوند، اما شاگردان اریک تن هاگ خیلی راحت تسلیم نشدند و بدین ترتیب توانستند در نهایت با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند. کریستین اریکسن، کاسمیرو و برونو فرناندز برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

به نقل از سایت گل، برونو فرناندز پس از پایان بازی به BBC Sport گفت: "ما شخصیت خود را نشان دادیم. اصلاً شروع خوبی نداشتیم و اوضاع بر وفق مراد ما پیش نرفت، اما در مجموع نمایش خوبی داشتیم. آرام و متمرکز ماندیم و می دانستیم با کنترل توپ، می توانیم موقعیت های زیادی خلق کنیم و در نهایت به 3 امتیاز برسیم. می دانم که این تیم از چه قابلیت های فراوانی برخوردار است. همه می دانیم که می توانیم چه کارهای بزرگی انجام دهیم، فقط باید باثبات تر باشیم."

منچستریونایتد هفته آینده مهمان آرسنال خواهد بود. 

4416