صلاح خواهان پیوستن به الاتحاد شد!

صلاح خواهان پیوستن به الاتحاد شد!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول به مدیران این باشگاه اطلاع داده که می خواهد پیشنهاد سنگین الاتحاد را بپذیرد و به این تیم عربستانی بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، رودی گلتی خبرنگار اسپورت ایتالیا مدعی است که محمد صلاح در آخرین جلسه اش با مدیران لیورپول به آن ها گفته که می خواهد در همین فصل به الاتحاد بپیوندد. باشگاه عربستانی پیشنهاد 80 میلیون پوندی به لیورپول برای صلاح داده و می خواهد به این ستاره مصری، فصلی در حدود 65 میلیون پوند پرداخت کند. صلاح با این انتقال موافق است و حالا باید دید که لیورپول چه تدبیری در این باره اتخاذ می کند. 

به نقل از سایت گل، در حالی که صلاح با این انتقال موافقت کرده و آماده روبرو شدن با یک چالش جدید در خاورمیانه است، اما الاتحاد به لیورپول فرصت کمی داده تا درباره این پیشنهاد نظر بدهد. آن ها حداکثر تا روز دوشنبه به قرمزهای مرسی ساید فرصت دادند تا به پیشنهادشان جواب بدهند. کلوپ و مدیران لیورپول در آخرین مصاحبه های خود به صورت قطعی اعلام کردند که قصد فروش صلاح را ندارند، اما باید ببینیم که با توجه به درخواست خود صلاح مبنی بر پیوستن به الاتحاد، آیا کلوپ به نظر این ستاره مصری احترام می گذارد یا خیر.

4416