اضافه شدن ستاره انگلیسی به جمع رونالدو و اسنایدر در رئال مادرید

اضافه شدن ستاره انگلیسی به جمع رونالدو و اسنایدر در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام شروع بسیار خوبی در رئال مادرید داشته است و تا اینجای کار نشان داده است که ارزش هزینه سنگینی که رئال مادرید برای جذب او انجام داده است را دارد.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام در پیروزی یک بر صفر رئال مادرید مقابل سلتاویگو در این هفته از رقابت های لالیگا که هفته سوم بود، تک گل تیمش را به ثمر رساند. این بازیکن انگلیسی در سه بازی پیاپی از رقابت های لالیگا برای رئال مادرید گلزنی کرده است.

در حقیقت جود بلینگام در بازی های رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو، آلمریا و سلتاویگو گلزنی کرده است. بلینگام شروع خوبی در لالیگا داشت و در هر سه بازی ابتدایی خود در لالیگا گلزنی کرد.

در رئال مادرید، وسلی اسنایدر و کریستیانو رونالدو هم این کار را انجام داده اند و در سه بازی ابتدایی خود در رقابت های لالیگا موفق به گلزنی شده اند. اکنون بلینگام هم به جمع آن ها پیوسته است. با توجه به این که رئال مادرید در حال حاضر مهاجم نوک تخصصی در ترکیب خود ندارد به نظر می رسد که بلینگام وظیفه گلزنی تیم را بر عهده گرفته است. باید دید که برنامه باشگاه رئال مادرید برای فصل جدید ادامه دادن به همین شکل است یا این که در روز های پایانی پنجره تابستانی نقل و انتقالات بازیکن جدیدی جذب می شود.

1470