عکس؛ بارسلونا و تنها بازمانده‌اش از آخرین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

عکس؛ بارسلونا و تنها بازمانده‌اش از آخرین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا به تازگی قرارداد خود را با آبی و اناری پوشان تمدید کرده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در فصل 2014/15 با هدایت لوییز انریکه یک فصل بسیار درخشان را تجربه کرد. آبی و اناری پوشان در آن فصل موفق شدند هر سه جام مهم پایان فصل را به دست بیاورند و سه گانه ببرند. مهم ترین جامی که بارسا در آن فصل به دست آورد، بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بود.

مارک آندره تراشتگن در آن فصل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دروازه بان ثابت بارسلونا بود و به همراه تیمش به قهرمانی رسید. آن قهرمانی آخرین قهرمانی بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تا به امروز است.

مارک آندره تراشتگن به تازگی قراردادش با بارسلونا را تا سال 2028 میلادی تمدید کرده است. این دروازه بان آلمانی قرار است در سال های اول قرارداد جدیدش دستمزد کمتری بگیرد و در سال های انتهایی قراردادش، دستمزدش زیاد شود. او با این کار خود به اوضاع مالی بارسلونا کمک کرده است.

این دروازه بان آلمانی در حال حاضر 31 سال سن دارد و دیگر یک دروازه بان با تجربه به حساب می آید. باید دید که بارسلونا بار دیگر چه زمانی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد.

1470