منچستریونایتد به دنبال جذب بازیکن اسپانیایی

منچستریونایتد به دنبال جذب بازیکن اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستر یونایتد به جذب مدافع اسپانیایی چلسی علاقه نشان داد.

به گزارش فوتبالی ، منچستریونایتد قصد دارد مارک کوکوریا را طی یک قرارداد قرضی از چلسی به خدمت بگیرد. شیاطین سرخ امیدوار  هستند تا قبل از مهلت مقرر نقل و انتقالات تابستانی یک مدافع چپ جذب کنند. تایرل مالاسیا پیش فصل را با مصدومیت و عملکرد ضعیفی که نسبت به سال گذشته داشت، از دست داد.

زمانی که اعلام شد ستاره یونایتد لوک شاو به دلیل مشکل عضلانی چندین ماه از میادین دور است ، سران این تیم در شوک‌ عجیبی فرو رفتند و برای جذب یک جانشین در پست دفاع سمت چپ به تکاپو افتادند. فابریتزیو رومانو مدعی است شیاطین سرخ اکنون گزینه هایی را مدنظر دارد و سعی می کند از وضعیت بازیکنانی که در دسترس هستند مطلع شوند. و یکی از آنها کوکوریای چلسی است که تابستان گذشته از برایتون به استمفوردبریج رفت اما دوران موفقی را در این تیم لندنی سپری نکرد.

آبی ها 65 میلیون پوند برای این بازیکن 25 ساله اسپانیایی پس از فصل تاثیرگذار او در برایتون انگلیس پرداخت کردند اما جواب مناسبی از این خرید خود نگرفتند و کوکوریا نتوانست پتانسیل خود را زیر نظر توماس توچل، گراهام پاتر و فرانک لمپارد نشان دهد و با توجه به اینکه ایان مااتسن اکنون در ترکیب تیم اصلی چلسی حضور دارد، به نظر می رسد که او از برنامه های مائوریسیو پوچتینو برای فصل جاری خارج است.رومانو در ادامه افزوده که یونایتد گزینه های خود را به فهرست نهایی سه نفره محدود کرده است که یکی از آنها کوکوریای اسپانیایی است.

کوکورلا فصل گذشته 33 بار برای چلسی بازی کرد و عمدتاً به عنوان مدافع میانی سمت چپ در یک دفاع 5 نفره میدان رفت.  پیش از پیوستن به چلسی، او پس از 38 بازی خیره کننده در ورزشگاه آمکس برایتون، به عنوان بهترین بازیکن فصل برایتون انتخاب شده بود. منچسترسیتی پیش از چلسی به جذب کوکوریا نزدیک شده بود البته قبل از اینکه آبی ها با پیشنهاد فوق العاده او را هایجک کنند. در صورت توافق دو باشگاه چلسی و منچستر یونایتد مارک کوکوریا می تواند در سمت چپ دفاع منچستریونایتد بازی کند و شیاطین سرخ اکنون در حال بررسی گام های بعدی توافق با چلسی پیش از اتمان موعد نقل و انتقالات روز تابستانی اروپا در روز جمعه هستند.

۱۰۰۹