برایتون، جانشین بازیکن گرانقیمت چلسی را انتخاب کرد

برایتون، جانشین بازیکن گرانقیمت چلسی را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه برایتون یک پدیده کامرونی را برای جایگزینی مویسس کایسدو در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، آخرین اخبار حاکی از آن است که برایتون با لیل برای جذب کارلوس بالبا به توافق رسیده است وتا این پدیده جوان باشگاه لیل جانشین مویسس کایسدو شوند. مرغ های دریایی چندی پیش هافبک  و ستاره اکوادوری خود را در یک انتقال  به چلسی واگذار کردند تا با مبلغ  115 میلیون پوندی رکورد نقل و انتقالات بریتانیا شکسته شود. برایتون از فروش این بازیکن اکوادوری سود هنگفتی به دست آورد و تنها 5 میلیون پوند برای او در سال 2021 پرداخت کرد.

چلسی هفته گذشته و طی مذاکرات پیچیده با هایجک کایسدو از لیورپول ، موفق شد با رقم سنگینی انتقال این پدیده اکوادوری برایتون را تکمیل کند. البته برایتون تیم ساحل جنوبی انگلستان در تابستان امسال بدون پرداخت هزینه جیمز میلنر و محمود داهود را طی نقل و انتقالات آزاد به جمع هافبک های خود اضافه کرده است. با این حال، سرمربی ایتالیایی این تیم روبرتو دزربی اصرار دارد که باشگاه یک جانشین مناسب برای کایسدو به خدمت بگیرد.

اکنون به گفته فابریزیو رومانو، باشگاه به جذب پدیده جوان باشگاه لیل نزدیک شده است. رومانو ادعا کرده برایتون با قراردادی 26 میلیون پوندی برای جذب باله با از لیل به توافق رسیده است. این گزارش همچنین حاکی از آن است که مذاکرات شخصی با این بازیکن مورد توافق قرار گرفته و این بازیکن کامرونی بزودی برای شرکت در  آزمایشات پزشکی وارد انگلستان خواهد شد. این بازیکن ۱۹ ساله فصل گذشته در رقابت های لیگ ۱ فرانسه ۱۹ بار برای باشگاه لیل به میدان رفت و محصول آکادمی باشگاه لیل به حساب می آید.

۱۰۰۹