بازگشت منچستریونایتد در اولدترافورد در شب توقف آرسنال

بازگشت منچستریونایتد در اولدترافورد در شب توقف آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچستر یونایتد به مصاف رقبای خود رفتند که آرسنال به تساوی دست یافت و منچستر یونایتد توانست به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف ناتینگهام فارست رفت و در این بازی در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. در این بازی ابتدا ناتینگهام فارست با دو گل از شیاطین سرخ جلو افتاد اما منچستر یونایتد در ادامه کار توانست سه گل به ثمر برساند و بازی را سه بر دو ببرد. آونی و ویلی بونی در دقایق 2 و 4 بازی دو گل ناتینگهام فارست را به ثمر رساندند. در ادامه کار در دقیقه 17 بازی بود که اریکسن گل اول منچستر یونایتد را زد. در دقیقه 52 کاسمیرو روی پاس برونو بازی را دو بر دو مساوی کرد و در دقیقه 76 هم برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی گل سوم منچستر یونایتد را به ثمر رساند و بازی را سه بر دو به سود شیاطین سرخ تغییر داد.

آرسنال هم در این هفته به مصاف فولام رفت و به تساوی دو بر دو رسید. گل های فولام را آندریاس پریرا در دقیقه 1 و پالینیا در دقیقه 87 به ثمر رساند. گل های آرسنال هم توسط بوکایو ساکا در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی و انکتیا در دقیقه 73 زده شدند.

تماشای خلاصه بازی منچستر یونایتد 3-2 ناتینگهام فارست

1470