عکس؛ چهره بامزه مهاجم تاتنهام در واکنش به پرش سون!

عکس؛ چهره بامزه مهاجم تاتنهام در واکنش به پرش سون!

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام با آنژه پوستکوگلو شروع فصل خوبی داشته است و با پیروزی دو بر صفر در زمین بورنموث به هفت امتیاز از سه بازی رسید و به نظر می رسد که هواداران این تیم بالاخره رنگ آرامش را خواهند دید.

به گزارش فوتبالی، تاتنهامی ها دوران پس از هری کین را در حالی شروع کرده اند که شروع فصلی درخشان را در لیگ انگلیس داشته اند. این تیم با هدایت مربی استرالیایی خود توانسته نتایج خوبی را کسب کند. جیمز مدیسون اولین گل این تیم را در مقابل بورنموث به ثمر رساند و خوشحالی دارتی معروفش را انجام داد. این بازیکن یکی از مهمترین خریدهای تابستانی لندنی ها بوده است و پوستکوگلو به شکل ویژه ای روی او حساب باز کرده است.

گل دوم تاتنهام توسط دژان کولوسفسکی به ثمر رسید. بلافاصله بعد از گل، هیونگ مین سون کاپیتان تاتنهام به سمت این بازیکن رفت تا با پریدن روی سرش، خوشحالی را با او تقسیم کند. حالا اما چهره کولوسفسکی در حین این پرش حسابی مورد توجه قرار گرفته است. به واقع به نظر می رسد که بال راست تاتنهام حسابی ترسیده و نگران است که ستاره کره ای به او آسیبی بزند.

در هر صورت تاتنهام در انتظار نتایج بازیهای برایتون، برنتفورد و منچسترسیتی، این امید را دارد که در پایان این هفته بتواند صدرنشین لیگ انگلیس شود.

4125