دو بازیکن مدنظر تراکتور برای جدایی چه کسانی هستند؟

دو بازیکن مدنظر تراکتور برای جدایی چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - طبق اعلام هوشنگ نصیرزاده احتمال دو تغییر بین بازیکنان تراکتور وجود خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده مبنی بر ایجاد دو تغییر بین بازیکنان تراکتور بازار شایعه و گمانه‌زنی را پیرامون این تیم ایجاد کرده است. موضوعی که باعث شده حدس و گمان و اسامی زیادی مطرح شود ولی مشخص نیست تراکتور بتواند رضایت این نفرات را در فاصله کوتاه تا پایان نقل‌وانتقالات جلب کند یا خیر.

طبق شنیده‌ها یکی از بازیکنان مدنظر سعید آقایی است. مدافعی که حضور وی در تراکتور حواشی فراوانی داشت و حالا خبرهایی مبنی بر جدایی وی به گوش می‌رسد. جالب اینکه پاکو خمز در مصاحبه‌ای از اردوی ترکیه اعلام کرده بود آقایی با نظر مستقیم خود وی جذب شده و با سیستم این سرمربی مطابقت دارد منتها امروز یکی از سایتهای خبری روایت کاملا متفاوتی درباره این بازیکن داشته و نوشته که خمز علاقه‌ای به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

با این حال قطعا جلب رضایت سعید آقایی به این آسانی‌ها نخواهد بود چرا که تقریبا لیست همه تیم‌ها بسته شده و جدایی در این مقطع از فصل برای بازیکن بسیار آسیب‌زا خواهد بود.

آن‌طور که شنیده می‌شود بازیکن مدنظر دوم آلوارو خیمنز است. وینگری که با برچسب لالیگایی به تراکتور پیوست ولی عملکرد چشمگیری در سه بازی تی‌تی‌ها نداشته است. البته باید در نظر داشت قرارداد خیمنز با تراکتور قرضی و‌ یک ساله است و رضایت باشگاه کادیز هم باید در این مورد جلب شود.

در صورتی که تراکتور قبول کند حقوق وینگر اسپانیایی را پرداخت می‌کند، به نظر خود آلوارو و باشگاه کادیز مشکلی بابت بازگشت این بازیکن نداشته باشند.

1997