توافق گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا با الدحیل

توافق گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا با الدحیل

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی استون ویلا با باشگاه الدحیل به توافق رسید و حالا تنها رضایت باشگاه انگلیسی باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، الدحیل قطر چند وقتی است که به شدت به دنبال جذب فیلیپه کوتینیو است و حالا به نظر می رسد که همه چیز در حال نهایی شدن است. این ستاره برزیلی با مبلغ 150 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست و در حالی که قرار بود جانشین نیمار شود، اما هیچ وقت نتوانست در حد و اندازه های مبلغی که برایش هزینه شد، بازی کند و در نهایت در فصل 2021-22 به صورت قرضی به استون ویلا پیوست و در آغاز فصل 2022-23، استون ویلا قرارداد او را دائمی کرد. 

به نقل از سایت گل، استون ویلا در فصل گذشته توانست سهمیه رقابت های لیگ کنفرانس را کسب کند، اما کوتینیو 31 ساله با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد و تنها توانست یک گل در بیست و دو بازی به ثمر برساند. 

استون ویلا 20 میلیون یورو برای خرید کوتینیو به بارسلونا پرداخت کرد. در حالی که کوتینیو در شروع فصل جدید مصدوم شد و به احتمال زیاد، مدت طولانی از میادین به دور خواهد بود، اما الدحیل همچنان اصرار به خرید وینگر سابق کاتالان ها دارد و باید دید که نظر امری در این باره چیست.

4416