ادعای آنا/ ماجرای خلف وعده مسئول شرکت ملی مس به شاگردان الهامی/اکبر محمدی به کمک مس رفسنجان می‌آید؟

ادعای آنا/ ماجرای خلف وعده مسئول شرکت ملی مس به شاگردان الهامی/اکبر محمدی به کمک مس رفسنجان می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت مالی باشگاه مس‌رفسنجان چندان خوب نیست و مشخص نیست چرا شرکت مس ایران در این باره اقدامی نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از آنا، مس رفسنجان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در خانه با نتیجه دور از انتظار ۳ بر صفر مغلوب تیم انتهای جدولی شمس آذر قزوین شد.

مجتبی سرآسیایی مربی تیم مس رفسنجان پیش از این هشدار داده بود پول ندادن به بازیکنان تیم می‌تواند در عملکرد تیم تأثیر بگذارد. بازیکنان این تیم تنها ۵ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و بازیکنانی که از فصل قبل باقی مانده‌اند ۱۵ درصد از پول فصل پیش را نگرفته‌اند

یک روز قبل از بازی با شمس آذر قزوین باقری معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت ملی مس در تمرین تیم حاضر شده و قول رسیدن دریافتی بازیکنان به ۳۰ درصد را پیش از بازی با شمس آذر داده اما با وجود این وعده این پول به حساب بازیکنان واریز نشد تا بازیکنان دچار بی انگیزگی شوند.

تا این لحظه پولی به حساب بازیکنان واریز نشده است. اعضای کمیته ورزش شرکت مس ایران به نظر نمی خواهند کمکی به این وضعیت کنند. این کمیته ۱۰عضو دارد که یکی از آنها اکبر محمدی است. مدیرعامل سابق باشگاه پیکان با داشتن تجربه مدیریت یک تیم فوتبال، می‌تواند نقش مهمی در واریز پول به حساب بازیکنان و کادرفنی تیم داشته باشد اما فعلا اتفاق خاصی برای حل مشکلات مالی باشگاه مس انجام نشده است.

1999