اسم جالب پسر اینفلوئنسر برزیلی: کریستیانو رونالدو جونیور!

اسم جالب پسر اینفلوئنسر برزیلی: کریستیانو رونالدو جونیور!

پایگاه خبری فوتبالی - ایران سانتانا آلوز 22 ساله ملقب به "لوا دو پدریرو" نام یک اینفلوئنسر و تولیدکننده محتوای برزیلی است که در سال 2022، رکورد بیشترین بازدید یک محتوای مجازی را شکست. وی با فعالیت های اغلب مرتبط با فوتبال در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تیک تاک حسابی به شهرت رسیده است.

به گزارش فوتبالی، "ایران سانتانا آلوز" که یکی از مشهورترین شخصیت های کشور برزیل به شمار می رود، روز جمعه اعلام کرد که قرار است که پدر شود. وی ویدیویی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد و اعلام کرد که همسرش پنج ماه است که باردار است و قرار است که اسم "کریستیانو رونالدو جونیور" را برای پسرش انتخاب کند چرا که ستاره پرتغالی را یکی از اسطوره های زندگی خود به شمار می رود.

"لوا" در صفحه اینستاگرام خود گفت:" می خواهم کل حقیقت را به شما بگویم. دوست نداشتم که در اینترنت در موردش چیزی بگویم اما مشکلی نیست، می گویم: قرار است که پدر شوم. همسرم پنج ماه است که باردار است و هرگز این را به کسی در اینترنت نگفته بودم چون جنجال ساز می شود. می خواستم که در یک لحظه خاص صحبت کنم اما برخی فقط به دنبال جنجال و حاشیه هستند. کریستیانو رونالدو جونیور به زودی متولد خواهد شد. دوست نداشتم که الان در موردش صحبت کنم اما مشکلی نیست. دیگر دست از سرم بردارید. من خوشحال هستم. برایم فقط کریستیانو رونالدو جونیور مهم است."

در حال حاضر ایران بیش از 20 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از 25 میلیون دنبال کننده در تیک تاک دارد.

4125