با هت‌تریک رونالدو، النصر به اولین پیروزی فصلش رسید

با هت‌تریک رونالدو، النصر به اولین پیروزی فصلش رسید

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان در دیداری خارج از خانه مقابل الفتح توانست با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و اولین برد فصلش را جشن بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، در هفته سوم لیگ حرفه ای عربستان، تیم های الفتح و النصر عربستان از ساعت 21:30 به وقت تهران به میزبانی الفاتح مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی، النصر اصلاً در وضعیت مناسبی قرار نداشت و دو بازی ابتدایی خود را شکست خورده بود و نتوانسته بود امتیازی جمع کند و در آن سمت الفتح با 4 امتیاز در رده نهم قرار داشت. 

در این بازی النصر تیم برتر میدان بود و بیش از 20 شوت به سمت دروازه الفاتح زد. در نیمه اول سادیو مانه در دقیقه 27 روی پاس گل کریستیانو رونالدو، گل اول را برای النصر به ثمر رساند. حملات مهمان ادامه دار بود تا اینکه در دقیقه 38، این بار خود کریستیانو موفق شد دروازه الفاتح را باز کند تا نیمه اول با پیروزی دو بر صفر النصر به پایان برسد. 

در نیمه دوم نیز النصر تیم برتر میدان بود و در دقیقه 55 کریستیانو رونالدو و در دقیقه 81، سادیو مانه باز هم برای النصر گلزنی کردنذ. البته این پایان کار نبود و کریستیانو رونالدو در دقیقه 90+6 گل سوم را زد تا هت تریک کند. این اولین برد النصر در فصل جدید بود.

4416