شیاطین سرخ به دنبال مدافع 34 ساله!

شیاطین سرخ به دنبال مدافع 34 ساله!

پایگاه خبری فوتبالی- رایان برتراند ۳۴ ساله به گزینه جدید منچستریونایتد برای پست دفاع چپ تبدیل شده است. 

به گزارش فوتبالی ، طبق خبر جدید اسکای  باشگاه منچستریونایتد مایل است برای جذب رایان برتراند مدافع ۳۴ ساله و انگليسی سابق ساوتهمپتون اقدام کند. این در حالی است که رایان برتراند از ۶۱۲ روز پیش یک مسابقه فوتبال را بازی نکرده است و از آن موقع یک عمل جراحی زانو هم انجام داده است.

شیاطین سرخ که به علت مصدومیت چند هفته لوک شاو مدافع چپ ثابت خود را در اختیار نخواهند داشت با مشکلات زیادی در پست مدافع سمت چپ روبرو شده اند. منچستر یونایتد در ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی برندون ویلیامز مدافع چپ جوان خود را هم به صورت قرضی واگذار کرده و حالا برای بازی های خود پیش از روزهای فیفا دی و پس از آن با مشکلاتی روبرو شده است. 

رایان برتراند با تجربه فوتبال خود را از باشگاه چلسی در سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و در طول دوران حرفه ای خود در تیم های زیادی مثل نوریچ، ستون ویلا، ناتینگهام فارست و ساتهمپتون بازی کرده و آخرین باشگاهی هم که در آن عضو بوده باشگاه لستر سیتی بود که تا ماه ژوئن ۲۰۲۳ عضوی از روباه ها به شمار میرفت. برتراند سابقه ۱۹ بازی ملی برای تیم ملی انگلستان را هم در کارنامه دارد و طی این بازیها یک گل ملی هم به ثمر رسانده است‌.

1009