خبر خوب برای هواداران آرسنال/ بازگشت ستاره برزیلی به تمرینات

خبر خوب برای هواداران آرسنال/ بازگشت ستاره برزیلی به تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال اعلام کرد که گابریل ژسوس کاملاً آماده بازی کردن در دربی لندن مقابل فولام است.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه از ساعت 17:30 به وقت تهران، تیم های آرسنال و فولام از چهارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. توپچی ها در دو بازی ابتدایی خود توانستند به پیروزی برسند و حالا گابریل ژسوس که اکثر تمرینات پیش فصل را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، روز پنج شنبه به تمرینات بازگشت و امروز نیز در کارهای گروهی شرکت کرد و به نظر می رسد که می تواند حداقل از روی نیمکت، کار را شروع کند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "از بازگشت ژسوس خیلی خوشحال شدم. اینکه مجبور شد در تور پیش فصل، عمل جراحی کند، خبر بسیار بدی برای همه ما بود. الان حالش خیلی خوب به نظر می رسد و آماده بازی کردن است. هنوز بابت نفرات اصلی برای بازی با فولام تصمیم نگرفته ام."

ژسوس در تابستان 2022 با رقم 40 میلیون پوند از منچسترسیتی به آرسنال پیوست و عملکردی بسیار خوب در ترکیب این تیم داشت، اما در بازی های جام جهانی 2022 مصدوم شد و 3 ماه از میادین دور بود.

4416