واکنش جنجالی رئیس فدراسیون اسپانیا به حاشیه‌های فینال جام جهانی زنان

واکنش جنجالی رئیس فدراسیون اسپانیا به حاشیه‌های فینال جام جهانی زنان

پایگاه خبری فوتبالی – لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا، پس از رفتار حاشیه سازش در فینال جام جهانی بانوان، اعلام کرد که قصد استعفا دادن ندارد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه تیم ملی بانوان اسپانیا، یکشنبه گذشته، مقابل تیم ملی بانوان انگلیس موفق به کسب پیروزی شد، روبیالس به دلیل رفتار حاشیه برانگیزش حین خوشحالی با جنی هرموسو، بازیکن اسپانیایی، انتقادات و حاشیه‌های بسیاری را به سوی خود جلب کرد.

هرموسو پس از آن اتفاق ادعا کرده بود که "از آن صحنه خوشش نیامد"، در حالی که روبیالس 46 ساله در ابتدا کسانی که رفتارش را مورد انتقاد قرار دادند، واکنش نشان داد. او سپس در روز دوشنبه عذرخواهی کرد، هرچند هرموسو بعد از آن تایید کرد که علیه روبیالس شکایت خواهد کرد.

این انتظار وجود داشت که روبیالس روز جمعه، استعفای خود را اعلام کند اما او امروز در کنفرانس خبری کاملا خلاف این موضوع عمل کرد و گفت:" زمان گفتن برخی چیزها فرا رسیده است. من اشتباه کردم و زمان مناسبی برای انجام آن حرکت نبود. آیا این اتفاق به اندازه کافی جدی است که من به خاطر آن از کارم استعفا دهم؟ من استعفا نخواهم داد. من استعفا نخواهم داد. من استعفا نخواهم داد. من تا انتها خواهم جنگید. سیاستمداران با نام‌هایی مانند، خشونت جنسی، بدون رضایت، تجاوز و ... از این اتفاق یاد کردند. این افراد می‌خواهند مرا علنا ترور کنند و من مانند یک اسپانیولی اصیل از خودم در دادگاه دفاع خواهم کرد. من از این افراد دفاع خواهم کرد. آن‌ها به دنبال عدال نیستند، آن‌ها در حال انجام یک قتل اجتماعی هستند. 5 سال است که به هر نحوی به دنبال آسیب رساندن به من بوده اند؛ با شکایت، پرونده‌های حقوقی و درخواست‌ برای کناره گیری من. فمنیسم دروغین به دنبال حقیقت نیست، بلکه به دنبال این است که نشان دهد، ما را به جلو سوق می‌دهد. آن‌ها به آدم‌ها اهمیتی نمی‌دهند."

2102