واکنش محکم کلوپ به شایعات علاقه الاتحاد به صلاح

واکنش محکم کلوپ به شایعات علاقه الاتحاد به صلاح

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که تیمش در این تابستان در رد کردن هر پیشنهادی برای محمد صلاح، تردید نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم الاتحاد عربستان، علاقه خود به جذب محمد صلاح، وینگر مصری لیورپول را افزایش داده است؛ صلاح از زمان آغاز تلاش سعودی‌ها برای ارتقا سطح لیگ عربستان، همیشه یکی از اهداف اصلی ‌آن‌ها بوده است. 

مدیربرنامه‌های صلاح، چندی پیش با رد علاقه تیم‌های سعودی، اصرار داشت که تمدید قرارداد موکلش در سال گذشته، نشان دهنده عدم علاقه صلاح برای ترک لیورپول است.

حالا کلوپ با تایید این موضوع، اذعان داشته که هیچ پیشنهاد رسمی برای صلاح به دستشان نرسیده و هرگونه پیشنهادی از طرف تیم‌های خواهان او، در صورت دریافت به سرعت رد خواهد شد. او در اینباره افزود:" صحبت کردن درباره داستان سرایی‌های رسانه‌ها دشوار است زیرا از نظر ما چیزی برای صحبت کردن وجود ندارد. ما پیشنهادی دریافت نکرده ایم. مو صلاح، بازیکن لیورپول است. اینجا خبری وجود ندارد. اگر پیشنهادی باشد، پاسخ ما منفی است، تمام."

او پس از سوال خبرنگاران درباره نگرانی اش در رابطه با صلاح گفت که بازیکن مصری صد در صد به لیورپول متعهد است و ادامه داد:" فلسفه زندگی من به اینگونه است که وقتی به مشکل فکر می‌کنم که آن مشکل واقعا وجود داشته باشد. در این لحظه هیچ چیزی وجود ندارد. اگر اتفاقی که من از آن خبر ندارم بیفتد، آن موقع می‌توانم به آن فکر کنم. اما قبلا هم گفتم، اگر پیشنهادی به دست ما برسد، جواب ما منفی است."
 2102