سرمربی سابق آزمون دوباره در راه ایران؟

سرمربی سابق آزمون دوباره در راه ایران؟

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می‌شود قربان بردیف یکی از گزینه‌های مدیران فولاد برای جانشینی علیرضا منصوریان است.

به گزارش فوتبالی، در نهایت پس از اعتراضات پرشمار هواداران فولاد و نتایج ضعیف علیرضا منصوریان، این مربی از سمت خود در فولاد برکنار شد. منصوریان که فصل گذشته بعد از جدایی جواد نکونام به اهواز رفته بود، از همان ابتدا جو شدیدی علیه خود ‌دید و بالاخره پس از انجام سه بازی در فصل جدید و کسب صفر امتیاز کار خود را از دست داد.

در همین راستا مدیران فولاد به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای هدایت تیمشان هستند و از دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی – که سابقه کار در فولاد را دارد – و دراگان تالاژیچ به عنوان دو گزینه کروات باشگاه اهوازی نام برده می‌شود ضمن آنکه برخی رسانه‌ها روی نام محرم نویدکیا هم مانور کرده‌اند.

این وسط نام قربان بردیف - سرمربی فصل گذشته تراکتور – هم مطرح شده و حتی در فضای مجازی، او – که سابقه سرمربیگری آزمون را داشته – به عنوان سرمربی جدید فولاد معرفی شده است.

بردیف فصل گذشته باوجود کسب نتایج نه‌چندان خوب مورد حمایت کم‌نظیر محمدرضا زنوزی قرار داشت ولی وقتی با پیشنهادی از سوچی روسیه مواجه شد تصمیم گرفت عطای کار در ایران را به لقایش ببخشد. جالب اینکه ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی وقت تراکتور مدعی شد جدایی بردیف دستوری از روسیه بوده است!

قربان البته در سوچی هم روزهای موفقی نداشت تا از این تیم خیلی زود برکنار شود و حالا در رقابت‌های دسته یک این کشور سرمربیگری ماخاچ قلعه را برعهده دارد و باید دید دوباره به ایران بازخواهد گشت یا نه.

1997