کیومرث هاشمی خبر داد: مشکل میزبانی تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حل شد!

کیومرث هاشمی خبر داد: مشکل میزبانی تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حل شد!

پایگاه خبری فوتبالی– سرپرست وزارت ورزش و جوانان در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم خبر داد مشکل میزبانی تیمهای ایرانی از حریفانشان در لیگ قهرمانان آسیا حل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا بود که یک خبر نگران‌کننده به تیمهای ایرانی رسید. اینکه چون قرار است از همان مرحله گروهی این تورنمنت، از تکنولوژی Var استفاده شود، این احتمال وجود دارد که پرسپولیس و سپاهان و نساجی نتوانند در ایران از حریفانشان میزبانی کنند و شاید برای بازیهای خانگی مجبور شوند به امارات یا قطر بروند.

خبری که طبیعتا اتفاق تلخی محسوب می‌شد چون هواداران این سه تیم خودشان را برای دیدن ستاره‌هایی مثل رونالدو و نیمار و کریم بنزما آماده کرده بودند.

البته که دیروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد بعید است میزبانی تیمهای ایرانی از حریفانشان مشکلی داشته باشد و قرار به حل مشکل سیستم کمک داور ویدیویی است.

خبری که امروز سرپرست وزارت ورزش هم آن را تایید کرده است. کیومرث هاشمی در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که برای بحث میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، قرار است طبق مکاتبات انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا سیستم کمک داور ویدویی با هشت دوربین را به طور موقت و امانی برای استفاده در سه بازی خانگی در ورزشگاه آزادی و نقش جهان اصفهان به تیم‌های ایرانی بدهد.

سرپرست وزارت ورزش با بیان اینکه تهیه سیستم‌های کمک‌ داور ویدویی VAR تأمین اعتبار شده است، گفت: "در دولت 4،5 مرتبه مکاتبه کردیم که از محل تامین منابع بانک مرکزی مبلع 2.7 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال برای تجهیز هفت ورزشگاه کشور برای استفاده از کمک داور ویدیویی اختصاص داده شود."

توضیح فوتبالی: البته با اتفاقی که دیشب در ورزشگاه آزادی رخ داد، برخی بازیکنان پرسپولیس دوست ندارند که رونالدو و همبازیانش در النصر را در تهران ببینند چون از دید آنها اگر قرار به میزبانی ایران باشد، با این وضعیت ورزشگاه آزادی، شاهد یک آبروریزی بزرگ خواهیم بود. البته مطمئنا با اتفاقات دیشب، شرایط فرق خواهد کرد. ورزشگاههای آزادی و نقش جهان، به جز وی ای آر، مشکل چمن هم دارند!

9989