مصدومیت مدافع منچستریونایتد تایید شد

مصدومیت مدافع منچستریونایتد تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای نشریه سان انگلیس لوک شاو بازی های آتی منچستریونایتد را از دست خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، مطابق آخرین گزارش های منتشر شده این بازیکن 28 ساله از ناحیه عضله آسیب دیده است که البته ارزیابی پزشکی روی پای این مدافع چپ پا ادامه دارد، اما این نگرانی وجود دارد که شاو برای مدتی از ترکیب شیاطین سرخ دور باشد. منچستریونایتد در بیانیه ای تایید کرده که او "چند هفته" را از دست خواهد داد. شاو در این فصل هر دو بازی منچستریونایتد را به عنوان بازیکن ثابت آغاز کرده است.

شیاطین سرخ که پس از  پیروزی 1-0 مقابل ولوز شکست 2-0 مقابل تاتنهام را تجربه کرده اند ، در خط دفاعی شکننده به نظر می رسند و این خبر اوضاع را برای آنها پیچیده تر خواهد کرد. تن هاگ در حال حاضر تیمش را برای رویارویی با ناتینگهام فارست در روز شنبه آماده می کند. آنها سپس قبل از توقف لیگ برتر برای بازی های ملی بین المللی، با آرسنال بازی می کنند. شاو مطابق انتظار میتوانست برای تیم گرت ساوت‌گیت انگلیس در بازی‌های مقابل اوکراین و اسکاتلند در مقدماتی یورو به میدان برود اما حالا او بازی های ملی سه شیرها را هم از دست داده است.

بازیکن سابق ساوتهمپتون در طول دوران حرفه ای خود چندین بار دچار مصدومیت شده است، اگرچه در فصل گذشته او تنها سه بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. یکی از طولانی ترین غیبت های لوک در فصل 2021/22 اتفاق افتاد و  او 18 بازی را به دلیل مشکلات مصدومیت از دست داد و فصل قبل از آن نیز همین تعداد بازی را غایب بود.منچستریونایتد اوایل این هفته به یکی از جوانان خود یعنی براندون ویلیامز اجازه داد تا به صورت قرضی به ایپسویچ برود و حالا شاید با بحران نبود مدافع چپ آماده روبرو باشد.

۱۰۰۹